giovedì 21 maggio 2009

La multi ani de Constantin si Elena

pentru toti ce porta aceste frumoase nume ! Chiar dacà acum se pun mai rar aceste nume copiilor .
Nu stiu càti din cei pe care ii cunosc si poarta acest nume vor citi , dar e pentru cei care " ma bagà in seamà" si citesc aici . Anul acesta am sa scriu despre o persoana care purta acest nume si ,,, nu mai e. Era sora gemene a mamei mele ,Dumnezeu sa le oihneasca pe amandouà .Tanti Ileana era o femeie tare aprigà, fusese prima nascuta si tot timpul isi dadea aere de "sora mai mare" fatà de mama . Nu a vut prea mult noroc in viatà , a divortat de tanàrà a crescut cum a stiut mai bine fata, càci bàietii ràmàseserà cu tatàl. Stàtea cu bunica mea (mamaia) si a "participat" si ea la educatia mea , caci toate vacantele le faceam la mamaia panà prin clasa a saptea . La Tanti Ileana nu exista gri ci doar alb sau negru, trebuia sà te supui regulilor sale, daca nu ,o luai pe spinare
Chiar si cand aveam 4-5 ani auzeam " cine munceste , mànancà, cine nu,,,nu " . Trebuia sa faci vreo treaba in raport cu varsta ta si ea tot timpul ne a considerat mai mari decat eram . Dar nu vreau sa o vorbesc doar de rau . A avut o viata zbuciumata si am iertat o pentru toate bataile pe care le am mancat de la ea , ca intr un moment greu din viata m a ajutat. Nu a murit la casa ei saraca , nu a avut nici un copil aproape in ultimile zile ale ei . A ingrijit o sora mea la ea acasa si ne a avut pe noi doua la capul ei cand a murit. Dumnezeu sa te odihneasca Tanti Ileana si sper cà màcar acolo sa fii mai linistita decat in lumea asta...

3 commenti:

  1. foarte frumos blog..dar dece ai scris doar atit ?

    RispondiElimina
  2. Dumnezeu sa o odihneasca! si uite ca asa severa cum a fost , a prins bine un pic. Numai ca si prea multa severitate te tine departe de cei dragi, si...nu are cine sa-ti aprinda o luminare.

    RispondiElimina